lørdag 1. januar 2011

Sokkesjokk

He he... et nytt notat om sokker...

Her en dag var sokkeskuffen til Rune tom. Han kunne ikke skjønne hvor det var blitt av alle sokkene hans... Det er min jobb å ta klesvasken, men jeg har et krav til min bedre (...) halvdel, og det er at jeg bare vasker det som ligger i skittentøyskurven. Så hvis det ikke ligger skitne sokker der, blir de ikke vasket...

Men altså, uvisst av hvilken grunn, så fant han bare et par sokker. Det var jubileumssokkene til skoleskipet Sørlandet han fikk på en av sine seilturer. Den ene sokken er knall grønn, og den andre er knall rød! (Tas på henoldvis styrbord og babord bein).

Se det for dere, da, min nokså kleskonservative mann komme over kjøkkengulvet med nærmest selvlysende sokker! Knis!

Skrevet 11. september 2009

Ingen kommentarer: