lørdag 1. januar 2011

Fire fantastiske år

For fore år siden satt jeg på en sengekant og gråt. Den nye, nydelige lille Ella gråt og var sulten , og mamma gråt og var lykkelig, sliten og fortvila. Vi fikk ikke ammingen til. Og det brukte vi noen måneder på å få til. Jeg ble reine melkekua, pumpet med elektrisk pumpe, og matet med flaske. Med på trilleturer hadde jeg en liten kjølebag med Smirnof-merke på lokket, men inni var det morsmelk... Men det gikk seg til, og vi klarte det til slutt.

Ella, det er en glede å være mamma'n din! Du er så kreativ og glad, du har en fantastisk humor. Og du er følsom og veldig snill. Du kan være trassig og sta, og jeg kan bli så utrolig sinna på deg! Jeg håper vi gir deg det du trenger, jenta mi, vi gjør så godt vi kan!

Gratulerer med fire-års dagen!

Skrevet 11. mai 2009

Ingen kommentarer: