lørdag 1. januar 2011

Barnehagen

Jeg har vært på foreldremøte i barnehagen i kveld.

Vi er så førnøyd med barnehagen.

Hverdagene til vår jenter er fulle av leik, glede, latter, gråt og trøst. De får utfolde seg med maling, perler og husker, sykler og sand og natur. De har trygge voksne rundt seg, og mange gode leikekamerater i flere aldersgrupper. E har mye å fortelle når hun kommer hjem. I dag kunne fortelle at hun hadde blitt så veldig grettensur på en av venninene. A kan mer og mer av flere og flere sanger. Begge to stortrives i den store, fine barnehagen. Det er så moro å hente to glade, skitne og slitne jenter på ettermiddagene.

Jeg vet at jeg og vi kunne aldri gitt jentene det samme som barnehagen gjør.

Jeg blir så rørt og glad over de flotte, flinke og gode voksne som er så flinke med mine unger. Jeg tror jammen de er glad i jentene mine!

Skrevet 6. oktober 2009

Ingen kommentarer: