lørdag 1. januar 2011

Dagdrømmer

Jeg skulle vært millionær - både i tid og penger! Da var det så mye jeg skulle få gjort. Jeg skulle leid noen til å beise huset, og så skulle terassegjerdet blitt helt ferdig, og trappa. Og så skulle noen få betalt for å drenere foran huset, og satt opp muren som skal stå der. Og der skulle det blitt et kjempefint blomsterbed. Og plen skulle det blitt, med en fin hage mot fjellet, og en vrihassel skulle jeg ha plantet.

Og så skulle vi kjøpt en fin bil. Den skulle ha god plass til jentenes bilseter og svigermor når hun er på besøk. Og sånn dings som Rune kunne koblet til Ipoden som han skulle fått.

Og så skulle vi ha fiksa i kjellerkaoset, og varmen i gulvene. Og så vil vi ha en sånn seng med bevegelig madrass, så vi kunne sitte virkelig godt å lese på kveldene. Jeg skulle fått mange fine, kule klær, og det kulle Rune og jentene og. Og så skulle vi tatt oss litt fri i sommer, og dratt på fin ferie.

Det hadde vært fint! Men vi har det jo fint nå også, da. Og det er fint å ha planene klare.

Skrevet 10. april 2009

Ingen kommentarer: