lørdag 1. januar 2011

Irritert irritasjon

Jeg er ikke helt på humør i kveld, så jeg har bestemt meg for å lage ei liste over ting som irriterer meg. I tilfeldig rekkefølge:

- Radiokanalenes spillelister. At de spiller de samme sangene på radioen hele tida. Er drittlei If I were a boy, og Fairytale begynner å gå meg på nervene... Hva med å variere litt?!
- Å gå i sokkelesten inne, og kjenne grus, sand, matrester eller vann under beina.
- Å vente.
- Sutring. Min irritasjon blir eksplosiv når jeg er sliten.
- Sokker som sklir ned i skoa.
- Rusk på lakenet.
- Tekst uten punktum, store bokstaver og sammensatte ord som er delt. (Det heter ikke ananas biter, men ananasbiter...)
- At telefonen ringer midt under middagen.
- Dårlig service.
- At mat man kjøper på café ofte er dårllig.
- Dårlig råd.
- Dårlig kvalitet.
- Snorking.
- Å akkurat få med seg bare slutten av et TV-program som virker interessant.
- Stress.
- At det er noe feil med bilen.
- Gåene batterier.
- At lyspærene går så ofte.
- Å opppdage at det er tomt for brød når det er tid for frokost.
- Lastebiler som ligger rett bak.
- Bilister som ikke bruker blinklys.
- Klær som er blitt for små.
- Stein i skoa.
- Dårlig tid.

Skrevet 14. mai 2009

Ingen kommentarer: