lørdag 1. januar 2011

Fordummende?

Jeg har lest at menn blir klokere av å få barn, men kvinner blir dummere...

Noen ganger lurer jeg på om det kan være sant, altså. Jeg regner jo meg selv for å være rimelig oppegående, men noen ganger føles det som jeg ikke har plass til annet enn unger, manglende strikker i parkdressbeina, snørr, handlelister, evigvarende nøkkelleiting, litt jobb, ubetalte regninger, hva skal vi ha til middag, regnvotter, ta opp brød fra frysa, julegaver, paring av sokker, rot, skifte på senga, vaske badreromsgulvet, pass på at maten ikke svir, ta med det du trenger første gangen du går ut i bilen, reine drikkeflaser og nå må jeg få rydda i det klesskapet -tanker i hodet mitt...

Ikke mye intellektuelt som foregår i topplokket mitt for tida. Om mannen min er blitt enda klokere etter at jentene kom, er jeg ikke helt sikker på, for han var så heftig lur fra før av! Han går å bærer på en masse kunnskap som kommer godt med når vi er på Quiz, men det er jo ikke så ofte...

Skrevet 19. november 2009

Skrevet 19. november 2009

Ingen kommentarer: